8 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ “ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ” ΣΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΜΑΣ…..

8 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ “ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ” ΣΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΜΑΣ…..

Μήπως λίγες μέρες πριν τον γάμο σας το στρες χτυπάει κόκκινο;

Μήπως κάθε φορά που ανεβαίνετε στην ζυγαριά αγχώνεστε αν το βάρος σας θα είναι χαμηλό για εκείνη την ημέρα;

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος  κ. Νίκα Κάσδαγλη  (LIFE & NUTRITION)  μας δίνει οκτώ σωστές διατροφικές συμβουλές για να είναι όλα εντάξει…

  • Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα. Η κατανάλωση μικρών και συχνών γευμάτων, κρίνεται απαραίτητη καθώς παρέχει στον οργανισμό ενέργεια, διατηρώντας σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Έτσι, σας προστατεύει από το άσκοπο «τσιμπολόγημα» και την υπερκατανάλωση φαγητού.
  • Εντάξτε στη διατροφή σας ποικιλία από φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
  • Προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης, όπως δημητριακά, ψωμί, ζυμαρικά, κ.λπ.
  • Διαλέξτε στο κυρίως γεύμα σας πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, όπως κοτόπουλο, ψάρι, αυγό και τυρί χαμηλό σε χαμηλά λιπαρά. Καταναλώστε κόκκινο κρέας μόνο μια φορά την εβδομάδα και μην ξεχνάτε να ξεκινάτε πάντα το γεύμα σας με μία σαλάτα από πολύχρωμα λαχανικά.
  • Τα όσπρια και τα λαδερά έχουν θέση στο εβδομαδιαίο σας διαιτολόγιο, απλά θυμηθείτε, ότι όταν πλησιάζει η μέρα του γάμο, είναι καλό να αποφευχθούν (ιδιαίτερα τα όσπρια), διότι μπορεί να σας προκαλέσουν έντονους τυμπανισμούς και φουσκώματα.
  • Αυξήστε την κατανάλωση υγρών. Απαραίτητα τουλάχιστον 8 -10 ποτήρια υγρών την ημέρα, ιδιαίτερα τις καλοκαιρινές ημέρες, όπου οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν στα ύψη. Πέρα από το νερό, μπορείτε να ενυδατωθείτε με πράσινο τσάι, φυσικούς χυμούς ή smoothies χωρίς καθόλου ζάχαρη.
  • Αποφύγετε τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι για να μειώσετε την κατακράτηση υγρών. Σε αυτά ανήκουν τα αλατισμένα τυριά και οι ξηροί καρποί, τα καπνιστά, παστά ή κονσερβοποιημένα κρέατα και ψάρια, τα αλλαντικά, τα τουρσιά, οι κύβοι λαχανικών επεξεργασμένα, τα αλλαντικά, κ.α.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση πικάντικων τροφίμων και την υπερβολική λήψη καφεϊνης, διότι υπάρχει περίπτωση να σας προκαλέσουν συμπτώματα όπως νευρικότητα, στρες και γαστρεντερικές διαταραχές.

 

Life And Nutrition4

 

 

 

 

 

 

 

Διεύθυνση: Σμύρνης 7, Μυτιλήνη
Τηλέφωνο: 2251 102473

LIFE & NUTRITION στο διαδίκτυο :

Fb Life & Nutrition – Νίκα Κάσδαγλη Διαιτολογικό γραφείο

http://www.lifeandnutrition.gr/